onsdag 30. november 2011

Kremmerhus/Candy cone

På søndag var jeg på Minne-Hjørnet på adventstreff sammen med noen hyggelige jenter. Jeg hadde en liten make and take med et kremmerhus som jeg fant på en blogg kvelden før. Jeg fikk såvidt testet bretteteknikken før jeg dro på treffet og heldigvis gikk det greit. Oppskriften fant jeg her: Kremmerhus

Jeg kuttet arket i 6" x 6" for da får jeg nok til 4 kremmerhus av et 12 " x 12" ark.

On Sunday I was at my local scrapbook store with some nice creative girls. I had a little make and take with a candy cone I found on a blog the night before. I tested the cone once before I had the make and take and luckily everything went well. I found the tutorial here: Candy Cone .

I cut pieces of paper in 6" x 6" so I get 4 cones of one 12" x 12" sheet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar