torsdag 10. november 2011

Gave til Pat/Present for Pat

En av mine gode venner i England flyttet til Brighton for å gå på skole et par år - og jeg elsker å overraske med små gaver. Siden jeg har fått dilla på å strikke kjøkkenkluter så lagde jeg en pakke med 3 til Pat også. Fikk beskjed om at gaven hadde kommet frem og da kan jeg legge det ut i bloggen. Notatblokken har jeg dekorert med tapetprøver som jeg har fått.

One of my good friends in England moved to Brighton to go to school for a couple of years - and I love to surprise my friends with gifts. Since I have made so many kitchen cloths I fixed 3 for Pat too. I have got a message that the gift has arrived and now I can upload the pictures in my blog. I have used wall paper to decorate the notepad.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar