tirsdag 8. november 2011

Fotokube/Photo cube

Bind-it maskina kan brukes til å lage mye forskjellig, og den er min trofaste venn som jeg bruker veldig mye. Denne gangen har jeg laget en fotokube med plass til 4 bilder. Jeg har kuttet til 6 biter med chipboard i størrelsen 4" x 4" og limt pyntepapir på den ene siden. Så har jeg punchet hull på alle sidene og bundet sammen kuben med hamptråd.

You can use the Bind-it all machine to make a lot of different things, and it's my trusted friend that I use a lot. This time I have made a cube with 4 pictures. I have cut 6 pieces of chipboard in the size 4" x 4" and glued scrapbook paper on one of the sides. Then I have punched hole on all the sides and used thread to bind the cube together.



1 kommentar:

  1. Så arti Sissel!!

    Du lage så my fint. Ska inn å sjå meir å hent inspirasjon her ja =)

    Ha ein fin kveill


    Hælsing Siv Janne

    SvarSlett