onsdag 16. november 2011

Album cover med metalltape/Album cover with metal tape

Ble inspirert av noen bøker jeg har sett ute i bloggverden hvor de har brukt metall tape for å dekorere permene. Jeg fant frem en av permene fra Zutter, litt grungeboardfigurer, magic mesh, chipboard og andre ting jeg kunne dekorere med. Limte fast alle delene på permen og begynte å kutte til biter med metalltape og limte på permen. Brukte en tykk strikkepinne for å gni over tapen sånn at mønsteret kom frem. Når jeg hadde limt tape på alle sidene så penslet jeg på sort akrylmaling som jeg tørket av med tørkepapir med en gang.

I'm inspired by some books I found in the blog world where they have used metal tape to decorate the cover. I had a cover from Zutter, some grunge board, magic mesh, chipboard and other things I could decorate with. I glued all the stuff on the cover and started to cut pieces of metal tape and glued them on the cover. I used a thick knitting needle to rub over the tape. When I had put tape on all over the cover I painted black acrylic paint over the cover and used tissue paper and wiped it off right away.



1 kommentar:

  1. Kjempekult album, SisselA! Hvem skulle trodd at det var tape! : ) Og lekre smågaver til jul du har laget også!

    SvarSlett