lørdag 31. desember 2011

2 par sokker/2 pair of socks

I juleferien så strikket jeg de lilla sokkene og de er superenkle å lage. Fant de i en strikkebok jeg kjøpte på garnbutikken på Vinterbro og kjøpte garn til de i sommer. Måtte ha med litt garn til Trøndelag siden jeg ikke visste om jeg kom meg til garnbutikken i Namsos før jul. Det nederste paret hadde jeg nesten strikket ferdig tidligere i sommer, men jeg manglet litt garn. Så når jeg endelig fikk tak i garnet så ble det ikke til at jeg strikket de ferdig. Men i dag har jeg tenkt å få ferdig noen av de uferdige prosjektene som nesten er ferdig. Godt å starte på et nytt kreativt år med litt mindre UFO'er (uferdige objekt).

In the Christmas holiday I knitted the purple socks and they are really easy to make. I found them in a book I have bought. I had to bring some yarn to Trøndelag since I didn't know if I had the chance to visit the yarn shop in Namsos before Christmas. The pair of socks in the bottom I almost finished this summer, but I was ran out of yarn. So when I finally bought one more bundle I didn't finish the pair of socks. But today I decided to finish some of the projects that was almost finished. It's nice to start a new creative year with less UFO's (Unfinished objects)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar