lørdag 2. april 2016

Konfirmasjoninvitasjoner til jente og bordkort


Papirdesign har kommet med en ny kolleksjon med konfirmasjonsark - og jeg har laget noen invitasjoner og bordkort med noen av de lilla arkene i kolleksjonen. Arkene finnes i nettbutikken her og stemplet jeg har brukt er også fra Papirdesign og er på en plate med forskjellige konfirmasjonsstempler.

På dette kortet har jeg brukt en dies fra Rayher som du finner her, og blomster fraPenny LaneBladene er fra Mathia kolleksjonen til Hobbykunst.




På dette kortet har jeg brukt Mathiablomster og blader




Bordkortet her har jeg brukt scallop punch og rund punch fra Rayher. Man kan velge selv hvilken størrelse man vil ha på disse, og den største er 3 cm. Har punchet ut 2 av hver del - og brukt en grillpinne som limes mellom de to lagene med bazill. Navnetagen har jeg bare brukt saks for å lage spissene i hver ende. Dette bordkortet kan settes i en liten blomst ved hver kuvert, eller i en sjokoladekule eller en muffins.



Rayher har kommet ut med nye dieser og her har jeg brukt to av dem. den ene disen kutter ut selve bordkortet og så har jeg brukt diesen som jeg brukte på invitasjonene



Bordkortet her er kuttet i størrelsen 10 x 10 cm og brettet i to. Brukte en liten bit med papir som jeg rev i nedre kant. Navnefeltet er kuttet en strimmel av bazill og kuttet med saks i endene. Sommerfuglen er en dies fra Rayher. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar