mandag 2. april 2012

Restegarn av kluter/remains of knitting cloths

I år har jeg som planer å få brukt opp litt rester av garn som jeg har liggende. Dette teppet har blitt til av rester fra alle kjøkkenklutene som jeg har laget det siste året og enda har jeg mer igjen. Får se hva jeg får lagd av det. Dette teppet passer størrelse for en dukke.

This year I have planned to use some of the left over yarns I have from different projects. This blanket I have made of leftovers from the knitting of kitchen cloths and I have more yarn left. We'll see what I can make of the rest of the remains. This blanket is for a little doll.


1 kommentar:

  1. så hærlige farga!!!!

    Bli litt ræsta ja. Lurt å få brukt de opp på nåkkå!! Kjæmpe arti teppe Sissel.

    Go påsk te dæ.

    Klem

    SvarSlett