tirsdag 4. oktober 2011

Slanking av garnlageret/ Getting rid of my yarn stock

Jeg har inngått en deal med meg selv om å bli kvitt mye av garnlageret mitt. Jeg har handlet en god del i sommer pluss at jeg fikk en god del av mamma. Planen er nå å få strikket opp så mye som mulig før jeg kjøper inn nytt. Det eneste jeg kan kjøpe er hvis jeg går tom for garn til et prosjekt eller trenger å lage en spesiell gave. Så nå har jeg strikket 3 kjøkkenkluter, et skjerf og et par pulsvarmere.

I have made a deal with myself to try to get rid of most of my yarn stock. I have shopped a lot during the summer and I also got a lot from my mum. Then plan now is to knit and use a lot of the yarn I already have before I buy more. The only purchases is if I need more yarn to finish a project or if it's a special present I need to make. I have knitted 3 kitchen cloths, a scarf and wrist warmers.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar