onsdag 11. mai 2011

Notisbok/Notebook

Fikk et oppdrag fra en av jentene på Minne-Hjørnet og lage noe med den kartongserien fra Co'ordinations. Jeg fikk med meg to forskjellige farver av arkene med urskiver på. Brukte den mørke på forsiden og den lyse på innsiden. For å få frem mønsteret i kartongen bedre så brukte jeg en pussekloss. Til permen har jeg brukt chipboard som man også kan få kjøpt på Minne-Hjørnet. Bind-it'n som er min trofaste følgesvenn ble selvsagt brukt til å binde sammen boken med. Inni har jeg brukt akvarellarkene fra Nille som jeg har kuttet til.


One of the ladies at my local scrapbook store wanted me to make something with the cardstock serie Co'ordinations. She gave me two sheets in different colours with the clock on. I used the dark brown on the outside, and the light brown one on the inside. For the cover I used chipboard. I have used the Bind-it all machine to bind the book together.






1 kommentar:

  1. Så stilig:-)Sån pussekloss var smart så det skal jeg få kjøpt meg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett