søndag 8. mai 2011

Bokser/Boxes

Jeg kjøpte et treskrin på Søstrene Grene for lenge siden og grunnet den i sort. Fant noe lekkert papir hvor det sorte mønsteret er fløyel. Fant ut at jeg ville ikke dekorere den mere enn dette. Kan hende jeg ombestemmer meg senere, men nå får den være sånn en stund.

I bought a box at Søstrene Grene a while ago og have painted it black. I found a lovely paper where the black pattern is velvet. I decided that I didn't want to decorate it more than this, but maybe I change my mind later. But for the time beeing it's going to be like this.

Dette er en metallboks hvor det har vært drops i tidligere. Jeg har brukt Gesso på boksen, påført med en svamp.

This is a metal box where it has been candy in earlier. I have used Gesso on the box, applied it with a spunge.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar