mandag 14. april 2014

Påskeegg/Easter eggs

Før påske så fikk jeg for meg at jeg skulle lete frem litt forskjellig som ligger å venter på å bli gjort noe med inne på hobbyrommet. Fant frem 4 påskeegg som jeg har kjøpt på Nille i fjor, og det er de vanlige med mange farvesprakende bilder på. 2 av eggene hadde allerede fått 3 strøk med hvit gesso, og de to andre var det ikke gjort noe med. Etter at alle eggene hadde tørket så var det på tide å begynne å dekorere de. Alle ble forskjellige og det var greit å få brukt litt blomster i fra den store boksen min. Ett av eggene er solgt, og ett skal gis bort i år. De to andre har ikke fått noen eiere enda.

Just before Easter I found out it was about time to make something of different things that is stored in my craft room. I found 4 Easter eggs I bought last year, and they was very colourful. 2 of the eggs was already covered with three layers of Gesso, and the other 2 wasn't done anything with. When all the eggs was dry it was time to do the decorating. None of them is alike, and it was good that I could use some of the flowers I have in a big box in my craft room. One of the eggs is sold, one is going to be a present this Easter - and 2 I don't have any plans for yet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar