søndag 11. november 2012

Julekort for November/Christmas cards for November

Nærmer seg jul nå og tror jeg har de fleste julekortene i boks, men må nok gå gjennom lista over hvem som skal få kort fra meg i år og se om det er nok. Solgte noen i fjor og da gikk jeg i manko så da måtte jeg lage noen ekstra. Tenkte å ta med kort på jobben i år også, så det er mulig jeg må lage noen ekstra. Heldigvis har jeg masse juleark og motiver igjen.

It's getting closer to Christmas now and I think I have almost all the Christmas cards ready. But I should go through my list of who is going to get cards from me this year and see if I have enough. Last year I sold some of the cards I had made and didn't have enough so I had to make some more just before Christmas. The plan is to take some of the cards with me to work and see if someone want to buy a few, so it's possible I have to make some more. It's not a problem because I have a lot of Christmas papers and pictures left.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar