lørdag 20. oktober 2012

Toffifeebokser/Toffifee boxes

Forrige helg så var jeg på treff med 100 andre papirgale damer i Ski. Høstens store sammenkomst og som vanlig svingte jeg saks, lim og papir og fikk lagd en god del. Først legger jeg ut to Toffifee esker som jeg har dekorert. Jeg limer bare papir direkte på esken - for da blir den stødig. Når godteriet er spist opp så er det bare å kjøpe ny eske og bytte ut esken som er inni.

Last weekend I was joining 100 other paper crazy ladies in a scrapbook gathering in Ski. As usual I made a lot of stuff with sissors, glue and paper. First out is these two boxes with Toffifee. I glue paper on the box - not making a new one. When the candy is gone you can buy a new box and replace the one that is empty.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar