torsdag 2. juni 2011

Teppe til dukke/ Blanket to a doll

For mange år siden så startet jeg å hekle et teppe til meg selv, men jeg kom aldri i mål. Istedet for at det ligger halvferdig i en kasse så har jeg begynt å finne ut hva jeg kan gjøre med de ferdige lappene. Først ut blir et teppe til en dukkevogn som tilhører 2 små jenter som jeg er veldig glad i. Jeg er gudmor til den minste jenta og jeg elsker å gi bort ting til de.

Many years ago I started to make a blanket, but I never ended the project. Instead it has been stored in a box half done for a long time and now I have started to think about what I can do with it. The first thing I have made of some of it is a blanket for a doll that belongs to 2 little girls I love very much. I'm the godmother to the youngest girl and I love to give them things.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar